Garantie / klachten
Is het product toch niet helemaal naar wens en wil je kijken naar de mogelijkheden? We vertellen je hier wat de opties zijn rondom garantie en klachten.
Garantie op producten
De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. Bij elk product staat apart vermeld hoeveel jaar garantie erop zit. De garantie die wij verlenen is hetzelfde als die de fabrikant verleent. Wil je aanspraak maken op je garantie dan kun je een serviceformulier invullen.
Kosten van de installateur
Indien een product herlevert dient te worden als gevolg van transportschade, fabricagefout of overige oorzaken, zal SaniSpot er alles aan doen dit in een zo kort mogelijke periode te realiseren. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten.
SaniSpot kan niet aansprakelijk worden gesteld of kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs, tegelzetters, aannemers e.d. die om welke reden dan ook niet verder kunnen met hun werkzaamheden. Dus SaniSpot zal nooit de kosten vergoeden die ontstaan zijn door een product die gebreken blijkt te hebben.
Wat te doen bij schade?
Helaas komt het wel eens voor dat een product schade heeft opgelopen. Dit kan gebeuren tijdens het fabricageproces, de verzending, thuis of tijdens de installatie. Er zijn tal van oorzaken mogelijk. Uiteraard proberen we dit zo beperkt mogelijk te houden door altijd zorgvuldig te werken. Mocht er onverhoopt toch een schade ontstaan zijn aan één van uw producten, dan vragen wij dit te melden binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling via onze service formulier: service aanvraag. Graag ontvangen wij foto’s van de schade zodat het direct beoordeeld kan worden. Hoe sneller je het meldt, hoe eerder wij aan de slag kunnen.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht dit niet voldoende zijn, dan kan je ook altijd contact op nemen met Trusted Shops waar SaniSpot bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Heb je verder nog vragen?
Onze toppers helpen je graag! Je kunt ze bereiken via:
Bedrijfsgegevens
SaniSpot
Adres: Granidastraat 44
1055 HL Amsterdam
Openingstijden: 9:00 – 22:00
Telefoon: 085 060 5081
E-mail: info@sanispot.nl