Veelgestelde vragen
Hoe plaats ik een bestelling?
SaniSpot heeft het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Je kunt simpel en snel bestellen. Het bestelproces bestaat uit slechts 4 duidelijke stappen:
Selecteer je producten en drop ze in de winkelwagen. In de winkelwagen kun je de aantallen wijzigen. Je hebt de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen.
Voer uw adresgegevens in. Velden met een * zijn verplicht om in te vullen en hebben wij nodig voor het verzenden van de artikelen.
Maak de keuze of je de bestelling wilt afhalen of laten bezorgen. Kies uw betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDeal-internetbankieren, Mistercash, vooraf per bank, Paypal, betalen bij afhalen, Klarna of onder Rembours (contant bij levering). Nu hoef je alleen nog maar je gegevens te controleren en de bestelling te bevestigen.
Waar vind ik mijn bestelstatus
Zodra je order is bevestigd, ontvang je hier een mailtje van. Op dat moment staat de order direct bij ons in het systeem en zijn wij deze aan het verwerken.
Waar vind ik mijn bestelnummer
Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail. Deze wordt vrijwel direct na het plaatsen van de bestelling verzonden. Heb je deze bevestigingsmail niet gehad? Wacht nog even een momentje af en neem dan contact op met de klantenservice.
Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.
Heb je verder nog vragen?
Onze toppers helpen je graag! Je kunt ze bereiken via:
Bedrijfsgegevens
SaniSpot
Adres: Granidastraat 44
1055 HL Amsterdam
Openingstijden: 9:00 – 22:00
Telefoon: 085 060 5081
E-mail: info@sanispot.nl